خاطرات یه دبیرستانی!

خاطرات یک دانشجوی کامپیوتر آینده!!

خاطرات یه دبیرستانی!

خاطرات یک دانشجوی کامپیوتر آینده!!

۰۳
تیر ۹۴

به خنگ بودن خودم پی بردم!

یکی نیست بگه دختر برو 300 مگ نرم افزار دانلود کن به جا اینکه بری سی دیشو بخری!!

درسته که حق کپی رایت رو به جا آوردم! ولی ضرر مالی به جیب مبارک زدم :))

دیشب دوتا سی دی 3Ds Max و فتوشاپ cc گرفتم

خیلی بده سردرگم بمونی کدوم رو شروع کنی یا کدومو ادامه بدی!

بشینم طراحی وب رو ادامه بدم یا رباتیک رو

یا بشینم تری دی مکس رو شروع کنم یا codevisionAVR رو! البته به همون رباتیک مربوط میشه ولی کار داره! باید بشینی برنامه بنویسی واسه یه ربات و از طریق پروگرامر بزاری روی ربات. حالا پروگرامر از کجا گیر بیارم من :|

یا اینکه بشینی اون 5 ساعت برنامه ای که مشاور واست ریخته رو انجام بدی و درسای سوم رو پیش خونی کنی

یا ورداری کتابای نجوم  و کوانتوم و روانشناسی و فلسفه که انقد خریدی رو بخونی!!!!!!!

همین دیگه، ذهن واگرا دردسر داره، میخوای همه چیو امتحان کنی :)))

هی وای من :|

خدایا به امید خودت! کمکمون کن گیج نشیم در این مسیر :)))

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
مهسا ر_ی

نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ ریحانه زهرا کیان
قربونت آبجی
ممنون از حضورتون.
پاسخ:
فدات عزیزم
سلام...!
عجب شباهتی... بخدا وقتی داشتم میخوندم فکر کردم خودم نوشتم از بس که مثه من بودید...!
منم اول توی فتوشاپ بودم.... به کامپیوتر علاقه دارم..... بعد گفتم میرم 3D و انیمیشن که رفتم مایا رو انتخاب کردم خیلی هم پول آموزش دادم و آموزش انگلیسی دانلود کردم....! ولی یه دلم میگفت ادامه بده و یه دلم میگفت نه بابا این کارار تک نفری نمیشه که....! نهایتا ولش کردم ولی یه چیزایی بلدم...! الان هم رفتم رباتیک و دارم با زبان سی و کدویژن برای میکرو کنترلر برنامه نویسی میکنم...!
اتفاقا منم امسال با شک و تردید بسیار به رشته ریاضی رفتم...!
هنوز فتوشاپ کار میکنم ولی نه 24 ساعته چون قبلا سایت هم داشتم 24 ساعته پا اینترنت بودم...!
اما تابستونیه اکثرا پای میکرو دارم کار میکنم...!
الانم توی بخش ADC میکرو هستم...! برای مادون قرمز و...

به هرحال مطلبتون رو خوندم گفتم هم یه نظری بدم هم از اینکه به وبلاگم اومده بودی یه تشکری بکنم....!
وبلاگم electrobo.blog.ir بود...!

انشالله همه بچه ها موفق باشن...!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی